Sodobni avtomobili so lahko opremljeni tudi z več kot 80 različnimi krmilniki, ki usmerjajo delovanje vozila. To so visoko zmogljiva  in robustna elektronska vezja, ki pa niso neuničljiva. Čeprav so zasnovana za delovanje v neugodnih razmerah jim velike temperaturne razlike, neskončni tresljaji, vlaga ali nihanje napetosti še kako pridejo do živega.

Za diagnosticiranje dejanske napake na krmilniku je potrebno ne malo znanja in izkušenj, pa tudi profesionalne opreme, ki zagotavlja strokovno in zanesljivo popravilo. V veliki večini primerov krmilnik ni nepopravljivo okvarjen, ampak je posredovanje potrebno le na določenem delu hardverja ali softverja. Tudi v primeru, ko se krmilnika, zaradi obsežne škode ne da zanesljivo popraviti (potopljeni krmilniki, uničeni od ognja itd), ga je mogoče skoraj vedno klonirati na rabljen krmilnik, kateri je cenovno bistveno ugodnejši od novega.  

Pri servisiranju krmilnikov ne gre pozabiti niti na ekološko noto. Čeprav gredo tako imenovani eodpadki večinoma v razgradnjo in reciklažo, ta še vedno potroši velike količine energije in vode preden se lahko reciklirani eodpadki ponovno uporabijo. 

Ko se odločite da boste popravili namesto zamenjali ste junak našega planeta in svoje denarnice hkrati!

Z odgovori na vse elektronske zagate vas čaka naš Bojan

 

Vas zanima več? Preverite ponudbo naših storitev:

 

AVTODIAGNOSTIKA

Z interdisciplinarnim znanjem in 15-letnimi izkušnjami se zoperstavljamo tovarniški politiki prioritiziranja finančno nesmiselne in ekološko sporne serijske menjave delov. Uporaba tovarniških razvojnih orodji in testerjev, ter sodelovanje z vodilnimi neodvisnimi podjetji s področja razvoja avtomobilske tehnologije, nam omogoča efektivno in precizno diagnostiko napak .

Ni naključje, da se na naše diagnostike zanašajo pooblaščeni serviserji širom Slovenije.

 

KLJUČI

Bili so časi ko smo nov ključ za svoj avtomobil dobili pri ključavničarju za nekaj tolarjev… nekoč. Danes so ključi tehnologija zase. Ne samo, da omogočijo zagon motorja, ključi lahko daljinsko odklepajo vrata, zapirajo okna, sprožajo alarm ter tako omogočajo dodatno varnost vašega vozila. Vse to je naravnost čudovito, dokler ključa na izgubite ali poškodujete in odkrijete da boste morali za nadomestnega pošteno seči v žep.
V naši delavnici vam v izogib visokim stroškom nudimo:

  • test delovanja ključev
  • popravilo mehanskih komponent
  • prilagoditev novih in rabljenih ključev na vaše vozilo
  • nova ohišja ključev

 

ODSTRANITEV KODNO VAROVANEGA ZAGONA MOTORJA

Kodno varovan zagon motorja (tudi koda ključa ali immo)  je najbolj razširjen sistem proti kraji vozila, ki se uporablja v avtomobilski industriji. Ključ, ki ga vstavimo v ključavnico pošlje signal preko kodirnega modula do motornega računalnika, ki ukaže zagon motorja. Pri mehanskih okvarah ključa, ključavnice ali programski okvari katerega od modulov postane pošiljanje signala moteno in avtomobila, kljub uporabi pravilnega ključa, ne moremo zagnati oz. avtomobil nekaj trenutkov po zagonu sam preneha delovati. Opozorilna lučka na instrumentni plošči nas pri tem opozarja, da koda ključa ni bila sprejeta.

Okvaro je mogoče odpraviti z zamenjavo okvarjenega dela z novim, originalnim, pri čemer bo varnost avtomobila ostala neokrnjena. Ohranjanje varnosti proti kraji lahko zagotavljamo tudi z  zamenjavo okvarjenega dela z rabljenim (razen ključa), kjer vam lahko v naši delavnici ponudimo prilagoditev rabljenega dela na vaše vozilo.
Cenovno najugodnejša rešitev težave pa je programska odstranitev kodno varovanega vžiga. S tem se izognete navadno visokim stroškom rezervnih delov in nadaljnjim težavam s sistemom. Treba pa je opozoriti, da je pri takem posegu prizadeta varnost avtomobila proti kraji in zato tak poseg ni priporočljiv za vozila višjih cenovnih razredov in tista vozila, ki so bolj izpostavljena krajam (npr. vozila, pogosto parkirana na temnem kraju ali nezavarovanem parkirišču, nova vozila). 

 

INSTRUMENTNA PLOŠČA

Vozilo se premika, števec hitrosti pa kaže 0km/h? Display se ne prižge ali iz njega ne morete razbrati prikazanih informacij? Je instrumenta plošča neodzivna?

Brez skrbi. Popravila instrumentne plošče, ki jih nudimo pri nas pokrivajo širok spekter pomanjkljivosti v delovanju enote. Razpolagamo z vso potrebno opremo za diagnozo, popravilo in testiranje instrumentne plošče. Večino nadomestnih delov imamo na zalogi.

Hitro in zanesljivo popravilo in to za le delček cene nove instrumentne plošče.

 

AKTIVNI VARNOSTNI SISTEM

ABS
Kontrola enota ABS usklajuje delovanje hidravličnih ventilov in ABS črpalke. Ker je brezhibno delovanje zavornega sistema temeljno za vašo varnost se bo najmanjši neskladnosti v sistemu prižge opozorilna lučka. Če lahko izključimo mehanske napake na sistemu, se napaka pogosto skriva v kontrolnem modulu sistema ABS. Kot vsako električno vezje v avtomobilu je tudi to podvrženo mehanskemu stresu, ki lahko povzroči slabo delovanje posameznih elementov. V naši delavnici razpolagamo s profesionalnim orodjem in strokovnim znanjem, ki zagotavlja kvalitetno popravilo krmilne enote, ter tako ohranja zanesljivost zavornega sistema in vašo varnost. Na naše popravilo velja enoletna garancija.

ESP in ASR
Sistema ESP in ASR sta sestavni del zavornega sistema ABS. Najdemo jih v večini vozilih izdelanih po letu 2008, danes pa ju morajo vsebovati vsa novo izdelana vozila na evropskem trgu.
Sistem ESP (electronic stability protocol) je nadgradnja sistema ABS, ki preko senzorjev in aktuatorjev ohranja smer vožnje in tako preprečuje, da bi vozilo pri nenadni spremembi smeri vožnje zdrsnilo s cestišča.
Sistem ASR ali TCS (traction control system) je pomožni sistem sistema ESP, ki preprečuje nenadzorovano vrtenje koles. S pritiskom tipke na sredinski konzoli avtomobila je funkcijo ASR mogoče začasno izključiti.

 

AIRBAG – KONTROLNIK ZRAČNIH BLAZIN
Ko se ob prometni nesreči sprožijo zračne blazine se ta podatek trajno zapiše v kontrolno enoto Airbag sistema, ter tako s prižigom opozorilne lučke omeji nadaljnjo uporabo vozila, saj vozilo ni več varno. Ob menjavi zračnih blazin po prometni nesreči je po navodilih proizvajalca potrebno zamenjati tudi kontrolno enoto. Večina kontrolnih enot, pa ob sprožitvi zračnih blazin ni uničena, ampak vsebuje le programski zapis, ki preprečuje njeno nadaljnjo uporabo. V naši delavnici vam z uporabo specialnih programatorjev obnovimo programski zapis vaše enote in tako omogočimo njeno ponovno uporabo, brez da bi kakorkoli vplivali na varnost vašega sistema Airbag.

 

KOMFORT IN NAVI

KOMFORTNI MODULI
V sodobnem avtomobilu je nameščenih tudi do 80 različnih elektronskih krmilnih enot, pri čemer so čisto vsi ključni za varno in zanesljivo delovanje vašega vozila.

Komfortni moduli imenujemo tiste krmilne enote, ki niso neposredno vezane na pogon ali aktivne varnostne sisteme avtomobila. To so naprimer; krmila enota luči, posameznih vrat, pomične strehe, sedežev,klimatske naprave, bluetootha, aktivnega tempomata, radia, električnih ogledal…
V naši delavnici lahko preverite pravilnost delovanja posamezne enote, v primeru okvare pa nudimo tudi strokovno popravilo.

NAVIGACIJA
– Posodobitev kart
– Popravilo displayev
– Odprava napak na sistemu