REDNI SERVIS

Redni servis je najpomembnejše opravilo na vašem vozilu. Ta ohranjajo vaše vozilo v optimalnem stanju in pomaga zmanjševati verjetnost za večje okvare na vozilu ter znižuje strošek rabe vozila na prevoženi kilometer. Redni servis se, glede na navodila proizvajalca, izvaja na 15000km – 30000km, oziroma v presledkih enega leta.

Osnovni servis zajema:

  • menjava motornega olja in oljnega filtra
  • pregled ostalih filtrov in menjava po potrebi
  • kontrola olja in filtra avtomatskega menjalnika
  • kontrola pnevmatik
  • pregled zračnosti podvozja
  • merjenje nivoja in stanja tekočin
  • pregled zavor
  • test delovanja in nastavitev svetlobnih teles
  • test AC naprave
  • test akumulatorja
  • kontrola brislacev
  • diagnostični pregled vozila

 

Ob vsakem servisu prejmete:

  • 1 leto jamstva na rezervne dele in storitev
  • vpis servisa v digitalno servisno knjižico
  • vozilo ohrani tovarniško garancijo

 

S profesionalnim servisom poskrbimo, da vas vsak evro pelje dlje.

Informativno ponudbo za redni vzdrževalni servis lahko prejmete tukaj.

 

ZAVORE

Brezhibno delovanje zavor je ključno za vašo varnost, zato pri nas ob vsakem rednem servisu skrbno pregledamo zavorni sistem in kakovost  zavorne tekočine. Po potrebi svetujemo zamenjavo posameznih komponent (zavorne obloge in senzorji obrabe zavor, zavorni diski, zavorne cevi,…) in/ ali zavorne tekočine. Vgrajujemo le komponente preverjenih blagovnih znamk, ki zagotavljajo varnost in udobje. V primeru da komponente še ne potrebujejo menjave vas obvestimo o njihovem stanju in predvidenem času/prevoženih kilometrih do menjave.

 

PREMONTAŽA PNEVMATIK

Sezonska premontaža pnevmatik, svetovanje in nakup, ter letna hramba pnevmatik in platišč so zdaj doma tudi pod AUTO-MEXovo streho.

Rezerviraj svoj termin.

 

POGONSKI AGREGAT

Za dolgo življenjsko dobo pogonskega agregata so ključnega pomena redni servisi. V naši delavnici ob vsakem rednem servisu opravimo testno vožnjo, med katero z diagnostičnimi orodji spremljamo delovanje pogonskega agregata in tako zgodaj odkrijemo že manjša odstopanja od normalnega delovanja ter poiščemo njihov vzrok preden pride do večjih okvar.

Za dolgo služenje pogonskega agregata pa lahko poskrbite tudi sami s smotrno vožnjo. Tu je nekaj nasvetov za ohranjanje optimalnega delovanja vašega pogonskega agregata:

  • ko avtomobil prvič zaženete počakajte da se ogreje na delovno temperaturo preden ga izpostavljate močnejšim obremenitvam
  • če ste pogonski agregat močneje obremenjevali počakajte, da se delno ohladi preden ugasnete avtomobil
  • vedno uporabljajte s strani proizvajalca predpisano motorno olje
  • kadar to ni potrebno, se izogibajte silovitemu pospeševanju v nizkih prestavah
  • če se zvok delovanja pogonskega agregata kakorkoli spremeni se čim prej oglasite v naši delavnici, tudi če opozorilna lučka še ne sveti
  • s pravočasnim pretikanjem v višjo prestavo poskrbite, da se dizelski motor vrti med 1200 in 2200 vrtljaji, bencinski pa med 1700 in 2700 vrtljaji na minuto

 

POPRAVILA ROČNIH IN AVTOMATSKIH MENJALNIKOV

V zadnjem času so tudi slovenski trg preplavila osebna vozila z avtomatskimi menjalniki, saj so enostavnejši za uporabo. Vozniku, s prosto levo nogo, omogočajo boljšo držo v sedežu in s tem udobnejšo vožnjo. Hkrati vozilu zagotavljajo prestavljanje pri optimalnih obratih, kar manj obremenjuje pogonski agregat ter optimizira njegov izkoristek.

Avtomatski menjalniki so praviloma dražji od ročnih in zahtevajo tudi redno in strokovno vzdrževanje. V osnovni servis avtomatskega menjalnika sodita redna menjava olja in filtra (cca. Vsake 60000-120000 prevoženih kilometrov, odvisno od navodil proizvajalca). Redni servisi bodo podaljšali življenjsko dobo menjalnika in njegovih komponent. V kolikor se na menjalniku že kažejo znaki obrabe, kot so grobo pretikanje ali butanje v vzvratno prestavo smo z menjavo olja že prepozni in se je potrebno nemudoma oglasiti v avtomehanični delavnici, da preprečimo nadaljnjo škodo.

Naša specializirana ekipa tehnikov in inženirjev bo poskrbela, da bo vaš avtomatski menjalnik služil dolgo in brez okvar. Če pa so se težave že pojavile le brez skrbi, saj razpolagamo z velikim številom nadomestnih delov za avtomatske menjalnike. Da popravilo avtomatskih menjalnikov zajamemo celostno pričajo naši mojstri v inženirski delavnici, kjer vam ponujamo tudi popravilo TCM kontolnikov za vozila znamk Audi, VW, Seat, Škoda, BMW in Mercedes-Benz.

 

 

POGONSKA VERIGA

Menjava pogonske verige je v servisni dokumentaciji predpisan poseg, ki se opravlja redno vsakih 150000+ prevoženih kilometrov, odvisno od navodil proizvajalca pogonskega agregata. V naši delavnici pri vsakem rednem servisu preverimo dotrajanost pogonske verige. Ob menjavi slednje, vedno menjamo tudi napenjalce in vodno črpalko, saj vam lahko le tako zagotovimo brezhibno delovanje pogonskega agregata in s tem varno vožnjo, ter nizke stroške vzdrževanja.